ديگه دارم به خودم شك ميكنم
منی که دستدلمو رو می کنم چرا دنیامو نمی فهمه کسی
منی که دستدلمو رو می کنم چرا دنیامو نمی فهمه کسی
بچه که بودم خیلی مورد توجه دیگران بودم تا اینکه به سن بلوغ رسیدم خیلی برام محسوس بود دیگه یه حریم برام درست شده رفتار بعضیها با من فرق كرد
درصورتيكه من هنوز حس بچگيمو نسبت به همه اطرافيانم داشتم من دوست نداشتم ولي منم نسبت به اونا تغيير كردم
حالا كه تو دوران جوونيم دوست دارم تو همه دوران زندگي همينطوري باهام رفتار كنند,من عاشق جوونيمم ميشه اينو از من نگيريد؟
پ.ن:ببخشيد اگه مطلبش مبهمه قشنگي اين مطلب به ابهامشه
به تعدادي ايده وفعاليت برا جووني كردن نيازمنديم
دلـــــــــم اهل شکایـــــــت نیست!!!!!
تو زندگي ادم بايد يه چيزايي رو بسازه تا بتونه استفاده كنه!!!
مثلا ميتوني اندامت رو بسازي تا هروقت خودتو جلوي اينه ميبيني لذت ببري!!
يا ميتوني اخلاقت رو بسازي با خودت بگي چه اخلاق رديفي دارم با هيچ كس مشكل ندارم!!!
ميتوني زندگيت رو بسازي بگي عجب زندگي توپي دارم!!!
خلاصه ميتوني زندگي كني كه از خودت خيلي راضي باشي عاشق خود باشي!!!
ديدي وقتي با دستاي خود يه چيزي رو خلق ميكني وقتي استفاده ميكني چه حالي ميكني ,حالا از درست كردن يه پازل يا يه مسئله رياضي بگير تا يه طرح مهندسي,يه پروژه...
حتی ادم ميتونه خودشو براي عشقش و عشقش رو براي خودش بسازه وهردو زندگي رو باهم بسازند,اين از نظر من يه زندگي متعاليه كه ميتوني بسازيش!!!!
به افتخار حضورت در سوم بهمن
به افتخار حضورت وتولد دوباره تو در بيست وسه سالگي
اين روز را به تو وهمه دوستدارانت تبريك ميگم
داداش گلم محسن جان تــــــولـــــــدت مــــبــــــاركـــــــ
اميدوارم هميشه زندگيت پركت وسراسر شادي باشه
اين هم هديه منه
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()