یادمه تو مقطع کاردانی یه استاد داشتیم به نام حیدری تو کتابی که تدریس میکرد گفته بود تا فصل 6 برای مقطع کاردانیه و 6 فصل بعدش یعنی تا فصل 12 برای کارشناسیه استاد ما که علاقه زیادی داشت که مارو به درسی که میده علاقه مند کنه ....
همانطور که گفتم باید تا فصل 6 درس میداد شروع کرد به گفتن فصل 7 و 8 گفتم استاد زیاد داری درس میدیا گفت: باید بلد باشی !!
گفتم: استاد امتحان تا کجا میاد؟؟؟ گفت: باید بلد باشی!!!
گفتم : استاد کدوم فصل بارم بیشتری داره؟؟؟ گفت: باید بلد باشی!!!
گفتم: میانترم هم حساب میشه؟؟گفت: باید بلد باشی !!!
استاد امتحان کی هست؟؟ گفت باید بلد باشی!!
همانطور که پشت سر هم سوال میکردم میگفت باید بلد باشی گفتم حضور غیاب هم مهمه؟؟؟
گفت باید بلد باشی!!!
کلاس رفت رو هوا.....
یه چند مدت هم "باید بلد باشی "افتاده بود سر زبون بچه ها!!!:)