قسمت!!!

نمیدونم چه تعریفی  میشه  براش کرد   ولی میشه گفت: اتفاق  یا پیش امد!!!

بعضی مواقع اتفاقی قراره برات بیفته که نمیتونی دلیل منطقی براش پیدا کنی یه اتفاقی که تو رو   تو منگنه قرار میده!!!!

شاید یه اتفاق نا خوشایند....

یا اتفاقی خوشایند!!

اتفاق ناخوشایند نه اتفاق  بد....

چرا اتفاق بد نه , چون از نظر "من مخلوق"  خوشایند نیست....

بخاطر اینکه شاید در اون اتفاق حکمتی باشه از طرف خداوند, که من دلیلش رو نمیدونم ولی اگه بدونم که خالقی دارم که از رگ گردن به من نزدیکتره و من رو  که خیلی جاها یادش کردم یا بخاطرش گناه  نکردم دوست داره و هوامو داره بهش اعتماد میکنم و بهش میگم هر چه از دوست رسد نیکوست مگه میشه کسی که این همه گفته منو دوست داره  بدمو بخواد!!!

اتفاق خوشایند....

گاهی تو زندگی میگی شانس بهت  رو کرده یا یه موقعیت برات پیش میاد که باورشم برات سخته حتی تو تصوراتت هم نبوده ...

این موقعیت برگ برنده زندگی توست باید به بهترین نحو ازش استفاده کنی یه موقعیت هایی برای هرکس یه دفعه تو زندگیش اتفاق میفته که پله اول نردبانه از دست بدیش رفته که رفته....

+

 بازم حرف دارم  برای موضوع  "قسمت " ولی  میدونم زیاد میشه و از حوصله شما خارجه!!!

++

دیشب خیلی اتفاقی یا قسمت شد که یه  چند شب رو جای دیگه ای که من فکر شو نمیکردم   عزاداری کنم  خوب  و  بدش رو نمیدونم!!!



روز های زندگی!!!

..........

بدترین روزها, روزهایی هست که فکر میکنم داره  بهم ظلم میشه, یه نفر وقتمو گرفته یا  فکر میکنم  یه روزمو از دست دادم!!

بدتربن روزها روزهایی که به تباهی بگذره!!!

+

اخرین پستی که گذشتم یه روز خوب بود ولی این پست از روزهای بده   فرق روزای خوب و بدم اینه که روزای خوبمو خودم درست میکنم ولی روزای بد رو برام درست میکنم!!!


++

ممنونم از دوستای  خوبم که با اینکه من نبودم ولی به اینجا سر زدن خلاصه یه چند وقت بد سرم شلوغ بود بهتون سر میزنم اونم چه سری !!!

 

 

یه روز خوب!!!

امروز یه روز خوب بود !!!

رفتن به نمایشگاه برق با دوستان با دیدن صنایع برق و الکترونیک مون باید بگم  درسته صنایع پیشرفته ای نداریم ولی ادمهایی هستند تو همین امکانات کم تلاش هایی قابل تحسین دارند و باید بهشون افتخار کرد!!!

یه استراحت خوب!!!

اومدن البوم عاشقانه های احسان خواجه امیری دوست داشتنی!!!!

تولد کوروش کبیر یاد آوردی عرق ملی!!!

دلم از خیلی چیزا پره ولی باید همین روزای خوب  رو بهونه ای برای شاد بودن کرد و بازم بگیم شکر ولی صورت مسئله همچنان باقیست!!!

مو به تنم سیخ شد!!!

بعضی وقتا یه حسه خاصی بهمون دست میده و میگیم" مو به تنم سیخ شد"!!

شما کجا وکی و تو چه حسی یا در چه حالتی " مو به تنتون سیخ میشه"؟؟؟؟

اگه بخوان رو این حالت حسی و فیزیکی اسمی بذارید چی میگید؟؟؟؟

+

نظرات پست قبلی فعاله میتونیم یه نتیجه گیری خوب داشته باشیم!!