امشب نیمه شعبانه
مهدی جان تو لدت مبارک
هر سال که تولدت رو تبریک میگم یه جورایی حالم گرفته میشه
اخه زیاد برای ظهورت دعا کردیم و نیامدی!!!
ندبه خواندیم نیامدی گریه کردیم نیامدی ما رامنتظر گذاشتی و دلتنگ!!!
اینه رسمش؟؟؟
جواب سلاممان هم نشنیدیم اما میدانیم جوابمان را دادی!!!
نکنه با ما قهر کردی؟؟؟؟
میدانم قهر نکردی اگه قهر کردی بودی که تابحال سرکوب شده بودیم!!!
میدانم حرف دلت چیست میگویی اگه شما ها بخواهید خداوند مقدر میکنه و من میام!!!
البته اینو بگم دعا و اصرار به اومدنت برای من جنبه خودخواهی هم داره
به خاطر اینکه منتظر یه جامعه ارمانی با همه خوبیاشم!!!
یعنی میشه منم اون جامعه ارمانی رو ببینم!!!
این مشکلات روزمره جامعمون مارو در دعا کردن برای یه جامعه ارمانی
چنان میسر کرده که روزی برای ظهورت ده بار هم دعا میکنیم!!!
عید همتون مبارک
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پ.ن:َ
مگه این امتحانات میذاره یه پست بذاریم تازه اشکش مانده شونزدم تا بیستم ۵تا امتحان تموم عیار تخصصی دارم ازونا که قشنگ حاله ادمو جا میاره!!!
ببخشید بهتون سر نمیزنم میام جبران میکنم!!!
برام دعا کنید