اینجا ایرانه!!!
اینجا ایرانه کشوری که سال گذشته 140 روز تعطیلی رسمی و غیررسمی داشت حالا بماند که در ماه رمضان کسی حال کار کردن ندارد و ماه محرم هم همه به فکر عزاداریند واین بود حکمت نامگذاری سال 91 به عنوان تولید ملی، وحمایت از کار و سرمایه ملی!!!
اینجا ایرانه رکوردار نرخ تورم در 17 سال گذشته با عبور از نرخ 30 درصد نشان دادیم که همه چیز تحت کنترل است و خود می بالیم چون نرخ بیکاری ما 12.3 در سال 90 به 91در سال 12.2 رسیده بود!!!
اینجا ایرانه کشوری که برای تولید یه محصول نه با رقبای داخلی بلکه باید با کشوری به بزرگی چین رقابت کرد کشوری که نام شرکت هاشون به این صورت است ایران چینت ,ایران چاینا ،فرا گستر چین .... !!!
اینجا ایرانه نه استعمار انگلیس و نه استعمار امریکا البته اگه استعمار رو چی معنی کنیم نه فکر نکنید ما استعمار روس و چین نیستیم!!!
اینجا ایرانه جایی که پردرامد ترین شغل ان دلالی است با کم ترین سرمایه بیشترین سود را دارا می باشی!!!
اینجا ایرانه یکی از سود زا ترین کشورهای جهان کشوری که اگر 100 میلیون سرمایه داشته باشی وقتی بخوابی و بیدار شوی امکان دارد سرمایه ات 200 یا300 میلیون تومن شده باشد!!!
اینجا ایرانه سرزمینی که با کمترین تولید صنعتی بیشترین تحریم ها را از سوی کشورهای دیگر به جان می خرد و اسمش را شجاعت و ایستادگی می گذارد!!!
+در مورد موضوع بالا حرف زیاد دارم اما نگفتنش بهتره چون به فیلترینگ کردن اینجا کمک به سزایی می کند !!!
++ حرف های بالا گلایه نبود و یا حرفی نبود که از عشق من به ایران کم کنه فقط حرفم اینه این جایگاه ما ایرانی های اریایی نیست ما با ظلم یه عده از جنس خودمون به این روز افتادیم!!!
اینجا ایرانه رکوردار نرخ تورم در 17 سال گذشته با عبور از نرخ 30 درصد نشان دادیم که همه چیز تحت کنترل است و خود می بالیم چون نرخ بیکاری ما 12.3 در سال 90 به 91در سال 12.2 رسیده بود!!!
اینجا ایرانه کشوری که برای تولید یه محصول نه با رقبای داخلی بلکه باید با کشوری به بزرگی چین رقابت کرد کشوری که نام شرکت هاشون به این صورت است ایران چینت ,ایران چاینا ،فرا گستر چین .... !!!
اینجا ایرانه نه استعمار انگلیس و نه استعمار امریکا البته اگه استعمار رو چی معنی کنیم نه فکر نکنید ما استعمار روس و چین نیستیم!!!
اینجا ایرانه جایی که پردرامد ترین شغل ان دلالی است با کم ترین سرمایه بیشترین سود را دارا می باشی!!!
اینجا ایرانه یکی از سود زا ترین کشورهای جهان کشوری که اگر 100 میلیون سرمایه داشته باشی وقتی بخوابی و بیدار شوی امکان دارد سرمایه ات 200 یا300 میلیون تومن شده باشد!!!
اینجا ایرانه سرزمینی که با کمترین تولید صنعتی بیشترین تحریم ها را از سوی کشورهای دیگر به جان می خرد و اسمش را شجاعت و ایستادگی می گذارد!!!
+در مورد موضوع بالا حرف زیاد دارم اما نگفتنش بهتره چون به فیلترینگ کردن اینجا کمک به سزایی می کند !!!
++ حرف های بالا گلایه نبود و یا حرفی نبود که از عشق من به ایران کم کنه فقط حرفم اینه این جایگاه ما ایرانی های اریایی نیست ما با ظلم یه عده از جنس خودمون به این روز افتادیم!!!
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و هفتم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 14:10 توسط
|