اهداف؟؟؟

بهش گفتم تو زندگيت چه اهدافي داري؟؟؟

گفت:هدف اصليم اينه كه"سالم زندگي كنم"!!!!!

يادش مي رود!!!

مشكلش اينست كه يادش ميرود!!!!

با خدايش چه قول وقراري گذاشته است!!!

ارامش!!!

بااينكه روزاي خوبي نداره!!!!!!

اما ارامش عجيبي داره!!!

مي لرزيد!!!

هوا سرد بود و باد مي تازيد!!!

انقدر تنش لرزيد تا بالاخره از لرزه افتاد!!!

فكر نميكنم گرمش شده بود بنظرم باد كم اورد!!!


صدقه عمر را زیاد میکند!!!!

کارگر خسته ای سکه ای از جیب جلیقه کهنه اش دراورد تا صدقه بدهد

ناگهان جمله روی صندوق را دید ومنصرف شد!!!

"صدقه عمر را زیاد میکند"

شکنجه گر

رو به تو سجده می کنم دری به کعبه باز نیست

بس که طواف کردمت مرا به حج نیاز نیست

به هر طرف نظر کنم نماز من نماز نیست

مرا به بند می کشی از این رهاترم کنی

زخم نمی زنی به من که مبتلاترم کنی

از همه توبه می کنم بلکه تو باورم کنی

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد

عذاب می  کشم ولی عذاب من گناه نیست

وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد

عذاب می  کشم ولی عذاب من گناه نیست

وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست