اهداف؟؟؟
بهش گفتم تو زندگيت چه اهدافي داري؟؟؟
گفت:هدف اصليم اينه كه"سالم زندگي كنم"!!!!!
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۰ ساعت 3:18 توسط
|
فكر نميكنم گرمش شده بود بنظرم باد كم اورد!!!
ناگهان جمله روی صندوق را دید ومنصرف شد!!!
"صدقه عمر را زیاد میکند"
رو به تو سجده می کنم دری به کعبه باز نیست
بس که طواف کردمت مرا به حج نیاز نیست
به هر طرف نظر کنم نماز من نماز نیست
مرا به بند می کشی از این رهاترم کنی
زخم نمی زنی به من که مبتلاترم کنی
از همه توبه می کنم بلکه تو باورم کنی
قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد
تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد
عذاب می کشم ولی عذاب من گناه نیست
وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست
قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد
تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد
عذاب می کشم ولی عذاب من گناه نیست
وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست