ملت آرزو میکنند ما هم آرزو میکنیم
بچه تر که بودم تو این فیلما نشون میداد زن وشوهر مهندسن خیلی سرشون شلوغه یسره تو رفت وامدن وقت ندارند بشینند غذا بخورند من اونوقت با خودم میگفتم چه ادمای با کلاسیند اینا سر پا غذا میخورند:)) ینی میشه یه روزی منم انقد با کلاس بشم:))
چشتون روز بد نبینه از اون همه با کلاسی نمیدونم چرا این سر پا غذا خوردنش نصیب من شده چند وقتیه دارم سعی میکنم بشینم غذا بخورم لامصب وقت نداریم!
چشتون روز بد نبینه از اون همه با کلاسی نمیدونم چرا این سر پا غذا خوردنش نصیب من شده چند وقتیه دارم سعی میکنم بشینم غذا بخورم لامصب وقت نداریم!
+من نمیدونم چرا یه روز تعطیله جمعه هم باید پاسبخش پادگان باشم:/
++خواهر زادم چهار سالشه میگه دایی: چرا مردم وقتی انقلاب پیروز شد خوشحال بودند؟من آخه چی جواب این بچرو بدم:/
+ نوشته شده در پنجشنبه یکم اسفند ۱۳۹۲ ساعت 18:2 توسط
|