بَرگــــــــــــــرد

                  تنم دوباره با عشق تو تب کرد

                                                         بازم نبودنت حالمو بد کرد

                                                                                           بَرگــــــــــــــرد........

اینبارهم تن پوش پاییزدوباره جایش را به تن پوش زمستان میدهد ولی سهم ما از زمستان تن پوش تنهایی شد

+یلداتون مبارک تنتون گرم زمستونتون سرد :)

++امیدوارم این ماه صفر هم بخوبی تموم بشه