من ، بی تو چیزی نیستم

من ، بی تو چیزی نیستم جُز
پرده ی بی آفتاب جُز
رختخواب کهنه و لیوان آب و قرص خواب
من ، بی تو چیزی نیستم جُز..
خونه ی بی پنجره جُز
آدمی که غربتش از مرگ طولانی تره.

من ، بی تو چیزی نیستم جُز
چندتا اَبر بی قرار
من ، بی تو چیزی نیستم جُز
آه جُز گرد و غبار من..
بی تو چیزی نیستم جُز
چندتا اَبر بی قرار من
بی تو چیزی نیستم جُز
آه جُز گرد و غبار..

یادم بده کاری کنم جوری بهم عادت کنی
که زیر چتر گریه هام احساس امنیت کنی
یادم بده کاری کنم بی وقفه با من سر کنی
من شعر بنویسم برات تو شعرامو از بر کنی

کاشکی به گوشت می رسید دارم چه رنجی می برم
بپا غرورم نشکنه من از تو دل نازک ترم
من بی تو چیزی نیستم ، من بی تو اصلا” نیستم
شاید کسی که عمریه ، دنبالشی من نیستم..

من ، بی تو چیزی نیستم جُز
چندتا اَبر بی قرار
من ، بی تو چیزی نیستم جُز
آه جُز گرد و غبار من..
بی تو چیزی نیستم جُز
چندتا اَبر بی قرار من
بی تو چیزی نیستم جُز
آه جُز گرد و غبار..

+ترانه سرا : حسین صفا

++نمیدونم چرا خوندن این ترانه رو دوست دارم

متن آلبوم پاییز تنهایی(احسان خواجه امیری)

$تنهایی$
یه جوری بعد تو تنها شدم که / به هر آینده ای بی اعتمادم
بدون تو فقط دیروزمو نه / تمام عمرمو از دست دادم
کنارم هر کسی غیر از تو باشه / فقط هم صحبت دیوونگیمه
تو تا وقتی تو قلب من نمیری / چه فرقی داره کی تو زندگیمه
تمام فکر من شده منی که از تو خالیم
اگه یه لحظه با کسی ببینمت چه حالیم ؟
اگه بدون عشق من کنار هر کسی خوشی
به حرمت گذشتمون چرا منو نمی کُشی ؟
نفس که می کشم حالم خرابه / چقدر دلتنگیو طاقت بیارم
نه اینکه فکر کنی تو فکر مرگم / توان زندگی کردن ندارم
تمام فکر من شده منی که از تو خالیم
اگه یه لحظه با کسی ببینمت چه حالیم ؟
اگه بدون عشق من کنار هر کسی خوشی
به حرمت گذشتمون چرا منو نمی کُشی ؟

+ادامه متن آهنگ ها در ادامه مطلب

++چقدر احساسی وحرفه ای و خوبه این آلبوم احسان

با نوازندگانی مثل:

میثم مرو دستی ،هومن نامداری،احسان نی زن

کارهای اداری

همیشه وقتی قراره درگیر یه کار اداری بشم میدونم هیچی دیگه باید صبر ایوب سر لوحه خودم قرار بدم وباید برم و بیام این روال ادامه داره بقول گفتنی باید کفش اهنی پا کنم دیگه قشنگ توجیه شدم

اخه خداییش چه وضعیه نشد ما یه جایی کار اداری داشته باشیم اسیر نامه بازی وامضا بازی و گیج بازی کارمنداشون یا کم کاریشون نشیم تازه حاجی هم که آخر سر میخواد امضا کنه همیشه سرش شلوغه یا دیر میاد یا نیست یا رفته نماز،بابا من خودم کار اداری کردم والا بخدا اینطوری نیست

چند ماه پیش تو آموزش پرورش واسه گرفتن یه گواهی انقدرازاین محله به اون محله ازین خیابون به اون خیابون  از این اتاق به اون اتاق از این طبقه به اون طبقه  رفتم و ازین مدرک کپی بگیرو ازون مدرک کپی بگیر کردم که وقتی اومدم بیرون تا نیم ساعت دنبال ماشینم میگشتم که کدوم خیابون پارکش کردم از بس که با ماشین هی رفتم و اومدم و جاهای مختلف پارک کردم

چند وقت پیش هم واسه خدمتم و یسری از کارای درمانم به دو جا مدارک مهم فرستادم که همشونو برابر با اصل کردم حالا بعد از دو ماه پیگیر شدم که چراکار من انجام نشده تا حالا؟؟!!ونوقت طرف به راحتی میگه جابجایی داشتیم مدارکت گمشده،یا یجای دیگه  مدیرشون میگه مسئول نیروی انسانی نیست مدارکت احتمالا گمشده از اول اقدام کن، به همین راحتی:/

+لینک پیشنهادی از وبلاگ آوای فاخته حتما گوش کنید:

سخنانی از رافعی پور برای امام زمان(عج)

لینک دانلود