هیچ چیز صددر صد نیست

هیچ چیز صددر صد نیست

همه چیز نسبی هست حتی وجود من وتو!

 

قسمت نهم داستان (یک نفر)

رضا پیشنهاد داد داوود شام میمونی یا بریم بیرون ؟
داوود: بریم کجا؟
رضا:یه رستوران خوب سراغ دارم خوراک خودته
داوود: چطور؟
رضا:اخه زیاد میشه خورد
داوود:غذا رو میگی دیگه؟
رضا:کوفت غذا رو میگم دیگه
داوود: گفت پس راه بیفت!
رضارفت تو اتاق ثریاو بهش گفت: من برم بیرون تو مشکلی نداری تنها نمیمونی؟
گفت:نه الان علی میاد شما برید بسلامت.
رضا وداوود سوار ماشین داوود شدند تو خیابون که داشتند میرفتند

ادامه داستان در ادامه مطلب

+عذر خواهی بابت تاخیر

++هشت قسمت گذشته رو هم در قالب یه پست در پست قبلی گذاشتم

هشت قسمت گذشته داستان "یک نفر"

دوستان تو ادامه مطلب هشت قسمت گذشته داستان یک نفر رو گذاشتم

بازهم ببخشید بابت تاخیر