باز باران با ترانه ....

ديشب چه بارون قشنگي زد الانم هوا عاليه!!!

ــــــــــــــــــــــــــــ

ـ +

;) امتحاناتم تموم شداصلا يه تورنمنتي بود برا خودش(شما ايرانيا به تورنمنت چي ميگين):)

اين استادا مارو غافلگير ميكردند, همش سعي در منحرف كردنه ما داشتند!!!:)

!!!