يه روز بعد امتحان!!!!
باز باران با ترانه ....
ديشب چه بارون قشنگي زد الانم هوا عاليه!!!
ــــــــــــــــــــــــــــ
ـ +
;) امتحاناتم تموم شداصلا يه تورنمنتي بود برا خودش(شما ايرانيا به تورنمنت چي ميگين):)
اين استادا مارو غافلگير ميكردند, همش سعي در منحرف كردنه ما داشتند!!!:)
!!!
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و ششم تیر ۱۳۹۱ ساعت 8:12 توسط
|