سال جید رو به همه دوستای گلم تبریک میگم این تاخیر من مربوط میشه به شلوغ بودن سرم میام و بهتون سر میزنم!

امیدوارم سالی پر خیر و  برکت داشته باشید و مهمتر این که در پایان سال 92 از خودتون راضی باشید!

+

شاید یکم برای فکر کردن به سبزه گره زدن زود باشه ولی اگه قرار باشه برای ارزو هاتون سبزه گره بزنی اون ارزو ها چیه ؟

++

سال پیش یکی از دوستان 7 تا سبزه برام گره زد فکر میکنم به سه  تا شون رسیدم 2 تا شونم زمان میبره وتو مسیرشون قرار گرفتم یکیشم دارم تلاشم رو میکنم سخته ولی شدنیه (درونیه)و یکیشم تقریبا بیخیال شدم فعلا زمانش نیست! 

+++

راستی امسال سال مار سال ما شصت و هشتیاس:)