دوستان گرام پست توقع برای وبلاگ گروهی مان جمع ما  تنظیم شده بود ولی از انجایی بامداد امروز دم دمای سحر و باعجله این پست رو تنظیم کردم  این پست بدون ویرایش و ناقص بود

عذر خواهی مرا پذیر باشید و ادامه پست را در وبلاگ گروهی مان دنبال کنید