تیوپ سواری رو برف :)
عاشق مردمی هستم که برای اینکه دو دقیقه لیز بخورند یک ساعت در سخت ترین شرایط کوه رو بالا میرند.

+انصافا خیلی حال میده به یه ساعت راه پیماییش می ارزه:)
+ نوشته شده در سه شنبه سوم دی ۱۳۹۲ ساعت 16:32 توسط
|
عاشق مردمی هستم که برای اینکه دو دقیقه لیز بخورند یک ساعت در سخت ترین شرایط کوه رو بالا میرند.

+انصافا خیلی حال میده به یه ساعت راه پیماییش می ارزه:)