این قافله عمر عجب میگذرد!
سلااااااااااااااااااام به دوستان ومهمونای گلم.ببخشید بابت اینهمه تاخیر
راستش دلیل اصلیش یه خرده تنبلی.........ولش کن بریم سر اصل مطلب
به بهانه شروع کلاسهای دانشگاه بیاد افتادم که چقدر این تابستونه زود تموم شد
چرا انقدر زود میگذره؟ سنی ندارمو، ولی وقتی گذشته رو مرورمیکنم چقدر دوران کودکی ونوجوانی زود گذشته!اوف حالا همه فک میکنن چند سالته(خودم جواب خودمو میدم خیلی باحالم نه؟)![]()
دوست دارم الان اینو بگم نه وقتی پیر شدم که هم بی فایده هست هم تکراری، اصلااینو میخوام بگم ما ادما با گذر زمان همش در ضرریم مگراینکه .......قبول نداری؟
خداوند درایات قران سوره والعصر میفرماید:
همه انسانها درخسران وضررند مگراینکه عمل صالح انجام بدهندوبیکدیگرکمک کنند
خیام هم با اشعارش میگه(من این ابیاتو از رباعیات خیام منتخب برداشتم):
چون عهد نمیشود کسی فردا را حالی خوش باش این دل پرسودارا
می نوش به ماهتاب ای ماه که ماه بسیار بتابد ونیابد ما را
این قافله عمر عجب میگذرد! دریاب دمی که با طرب میگذرد
ساقی غم فردای حریفان چه خوری پیش ار پیاله را که شب میگذرد
ارند یکی ودیگری بربایند برهیچ کسی راز همی نگشایند
مارا زقضا جز این قدر ننمایند پیمانه عمر ماست می پیمایند
یاران !چو به اتفاق دیدار کنید باید که زدوست یاد بسیار کنید
چون باده خوشگوارنوشید به هم نوبت چوبه مارسد نگونسار کنید
ایدل غم این جهان فرسوده مخور بیهوده نه ای غمان بیهوده نخور
چون بوده گذشت ونابوده پدید خوش باش وغم نابوده مخور
خیامم میگه عمر میگذره وما از فردای خودمون خبر نداریم که زنده ایم، پس این چند روزه عمرتو خوش باشو زندگی کن با دوستانت مهربون باشو بهشون کمک کن همین، مگه خوب زندگی کردن چه جوریه! البته قوانین یادت نره!
بهترین لحظاتو براتون ارزو میکنم